standingfromhere

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

talk is cheap

Av sabina - 25 september 2012 08:23

I know the road is long we still hold on
We carry on, we still stay strong
Today is long but tomorrow will come
Hold on, hold on now, now
Cah the brokens now will be the strongest
All do yu kno is that the road is deep
Pain and trouble , trial and grief
What a man sow cah you one must reap
Hard times will never get you beat
And you never will get defeat
Cah mi all arm strong... concrete...to di work
Coz talk is cheap


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 21 juni 2013 21:33

Hej! Ligger å beundrar mina fina barn som gör slut på den sista övertröttsenergin! Vart en dag med lek, paket och massa tårta. Därav energin! (Barnas, min försvann redan tidigt under dagen) haha. Min prinsessa har fyllt 5år idag. 11.05 föddes h...

Av sabina - 24 januari 2013 15:18

sitter i linettes trapphus med barna å väntar på att hon ska komma hem. ska dricka kaffe som vanligt :) idagchar ja en fullspäckad dag som gör mig på bra humör :) hoppas ni andravhar en bra dag! ...

Av sabina - 22 januari 2013 22:02

ja gör de här mest för min egen skull.. jag mår bättre av att skriva, uttrycka mig. även om de är svårt att sätta ord på allt. så snurrigt alltihop. när de är ljust och fart i kring mig mår jag okej , ja kan tänka klart och koncentrera mig på nue...

Av sabina - 21 januari 2013 16:47


Jag vaknar. Jag ligger kvar i min säng i hopp om att min fästman ska servera mig kaffe på sängen, det är ju min födelsedag. Ligger vaken en stund och hör att barnen är uppe.  Vänder mig om och ser efter. Erik ligger och snarkar så jag går upp...

Av sabina - 28 september 2012 20:15

Hej på er!    Idag har ja gjort halkbanan! Gick svinbra! Var ganska kul faktiskt, tänkte ringa å avboka igår kväll , en del av mig ville även avboka imorse.. Men de var nog Barbro som fick mig att fixa det hela, hon körde mig dit. Å de skulle va ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards