standingfromhere

Alla inlägg under november 2011

Av sabina - 8 november 2011 06:10

Tänkte skriva några rader här, var ju ett tag sen..


Allt är väl sig likt vill ja påstå.

Daniel är över 5 månader, jisses va fort tiden går. Det är ju så lustigt, när han var i magen gick de sista veckorna segt! Men nu rusar dagarna förbi å man hinner knappt märka de.

Å min lilla gumma Emelie, hon växer så de knakar hon med =)
På torsdag är de dags för hennes första dagiskort här i rottneros. Ska bli kul! =)


Jag å Erik har vart tillsammans över 1,5 år nu.

Brukar tänka på hur vi träffades första gången, alltså allra första gången, de är de inte många som vet. Å vi kom ju på de bara för ett tag sen, sen träffades vi av en slump igen för läänge sen, å nu - några år senare har vi de mest underbaraste livet man kan tänka sig!

Det kallar ja tredje gången gillt  

Nej ja måste säga att jag älskar de underbara familjelivet även om de kan vara riktigt tufft ibland  


Nu ska ja ta å väcka min prinsessa som ska till dagis idag, men först får de bli en kaffe i lugnet som är här i huset innan alla vaknar :) 


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards