standingfromhere

Alla inlägg under februari 2012

Av sabina - 3 februari 2012 10:39

rubriken talar väl om lite vad detta inlägget ska handla om. 


STÄDA, jag försöker. Eller rättare sagt är det de enda jag gör om dagarna! Men då är ju frågan, hur fan kan de se ut som någon har bombat vårat hus ??? Å lustigt nog verkar det som någon gör det flera gånger om dagen! 


Jag klagar inte på mina barn, utan jag klagar på mig själv för att jag inte har nog organiserat. Om man hade det skulle man inte behöva plocka dygnet runt, ALLA dar .. 

Å även när Emelie är på dagis lyckas det bli stökigt direkt. 

Hmm.. 

Jag orkar bara inte, tänker låta dammsugarn ligga MITT på golvet å låta diskmaskin stå odiskad. 

NU ska ja leka med mina barn ett tag. 

Det är fasen så mycket roligare än att skuva de undan för att komma åt å dammsuga varenda litet hörn!!


Hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards