standingfromhere

Alla inlägg under december 2011

Av sabina - 19 december 2011 13:43

Hej på er, 

länge sen ja bloggade nu, känns som ja inte har så mycket tid till de längre, men nu ska ja försöka slänga in en uppdatering! 


daniel har döpts, dopet vart helt perfekt! 

Lite stressigt å jävligt innan vi satte oss i bilen . Men de hör ju till =) hihi

Nästan allasom var bjudna kom, förutom min syster å en av mina bästa vänner. Men de hade giltiga skäl så de är inget ja grubblar över! 

Jag förstår er! :) 

Efter dopet samlades släkten hos Eriks farmor, sen på kvällen kom vänner hem till oss å åt tårta å "firade" :) 

Tack underbara ni för en kanondag!


Julen närmar sig, näästan alla klappar är köpta, typ 10 kvar "bara" :P 

Men de är rätt så lätta, vet påt ungefär vad ja ska köpa :) 

Lilla Emelie ska få den bästa klappen nånsin, den kommer passa henne utmärkt! 

Nämligen en surfplatta :) 8" :D 

GUD va ja älskar julen, de bästa med den är att se hur de lyser i ögonen på barn när de är dags för att öppna julklapparna, det är verkligen en syn som är oslagbar. Det värmer så i hjärtat när de små är glada. 

 


Denna julen kommer vara speciell för mig.

- Eric , min underbara vän kommer hem från Skåne, han var visserligen hemma förra året, då bodde han liksom 3 minuter härifrån, men nu bor han ju "borti" .. Man får vara glad för de dagar han är hemma!


- Min pappa å bror kommer å firar med oss . Har inte firat jul med dom sen jag var 10 , det är liksom snart 11 år sen, helt vansinnigt! Bköd iaf hit dom iår, dom kommer på Fredag å pappa stannar tyvärr bara till kl 12 på julafton=( Men brorsan kommer stanna :)


- Syster, min lilla trollunge till syster bor ju hos oss. Så mysigt med lite familj runt omkring sig!


- Daniel, hans allra första jul, å Emelies första jul hon ska dela med sin lillebror. MYSIGT!


Åh va mysigt de kommer bli! :)


Nej nu ska jag gå å kolla vad jag ska laga för mat=) 

Vart inte såå långt inlägg men alltid nåt ;) 



PUSSSS Å GOD JUL!!!!   

Av sabina - 19 december 2011 13:43

Hej på er, 

länge sen ja bloggade nu, känns som ja inte har så mycket tid till de längre, men nu ska ja försöka slänga in en uppdatering! 


daniel har döpts, dopet vart helt perfekt! 

Lite stressigt å jävligt innan vi satte oss i bilen . Men de hör ju till =) hihi

Nästan allasom var bjudna kom, förutom min syster å en av mina bästa vänner. Men de hade giltiga skäl så de är inget ja grubblar över! 

Jag förstår er! :) 

Efter dopet samlades släkten hos Eriks farmor, sen på kvällen kom vänner hem till oss å åt tårta å "firade" :) 

Tack underbara ni för en kanondag!


Julen närmar sig, näästan alla klappar är köpta, typ 10 kvar "bara" :P 

Men de är rätt så lätta, vet påt ungefär vad ja ska köpa :) 

Lilla Emelie ska få den bästa klappen nånsin, den kommer passa henne utmärkt! 

Nämligen en surfplatta :) 8" :D 

GUD va ja älskar julen, de bästa med den är att se hur de lyser i ögonen på barn när de är dags för att öppna julklapparna, det är verkligen en syn som är oslagbar. Det värmer så i hjärtat när de små är glada. 

 


Denna julen kommer vara speciell för mig.

- Eric , min underbara vän kommer hem från Skåne, han var visserligen hemma förra året, då bodde han liksom 3 minuter härifrån, men nu bor han ju "borti" .. Man får vara glad för de dagar han är hemma!


- Min pappa å bror kommer å firar med oss . Har inte firat jul med dom sen jag var 10 , det är liksom snart 11 år sen, helt vansinnigt! Bköd iaf hit dom iår, dom kommer på Fredag å pappa stannar tyvärr bara till kl 12 på julafton=( Men brorsan kommer stanna :)


- Syster, min lilla trollunge till syster bor ju hos oss. Så mysigt med lite familj runt omkring sig!


- Daniel, hans allra första jul, å Emelies första jul hon ska dela med sin lillebror. MYSIGT!


Åh va mysigt de kommer bli! :)


Nej nu ska jag gå å kolla vad jag ska laga för mat=) 

Vart inte såå långt inlägg men alltid nåt ;) 



PUSSSS Å GOD JUL!!!!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards